از دل برود هرآنکه...
نوشته شده توسط : آجی کوچیکه

خیلی بی تاب شدم

میگن از دل برود هرآنکه از دیده رود

شما به این جمله اعتقاد دارید؟ من که خیلی اعتقاد دارم و به خاطر همینه که کلی استرس گرفتم. اگه توی کنکور امسال قبول نشم چی میشه؟ یعنی دیگه خواهرم رو نمیبینم؟

خودمونیم ها خیلی بده آدم مطابق با زمان خودش پیش نره. حالا من با 23 سال سن باید برم امتحان کنکور بدم با نوجوانهای 17،18 ساله. اما چاره چیه؟ این تنها راه رسیدن به خواهرمه.

گاهی وقتی به خودم و مهرناز فکر میکنم و به اینکه ما چقدر همدیگه رو باور کردیم و صیغه خواهری خوندیم، خودم هم تعجب میکنم که مهرناز تا این حد با رویاهای من سازگار شد 





:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 124
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: